فروش پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست فروش پکیج رادیاتور آدرس نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

فروش پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست فروش پکیج رادیاتور آدرس نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

فروش پکیج  بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست فروش پکیج رادیاتور آدرس نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاحزاده
09177375800

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۶
خرداد


حوله خشک کن ایران رادیاتور

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


 رادیاتور ها یا شوفاژ نوعی مبدل حرارتی جهت انتقال گرمایش می باشد. یکی از پر مصرف ترین انواع سیستم های گرمایشی داخلی رادیاتور می باشد. عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله های حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می کند و حرارت را توسط جابه جایی منتقل می کند. به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می کنند.

رادیاتور ها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی ، پره ای آلومینیومی و پنلی یک تکه می باشند. نوع دیگری از رادیاتورها ، حوله خشک کن بوده که معمولا در سرویس های بهداشتی بر روی دیوار نصب می شوند. تعبیه رادیاتورهای حوله خشک کن در فضاهایی مانند حمام و سرویس علاوه بر کاهش رطوبت و افزایش فاکتورهای بهداشتی در این مکان ها، وسیله مناسبی برای خشک کردن حوله و البسه نم دار می‌باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید 


ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 مدیر فروش  :09175956590
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • فروش پکیج رادیاتور در شیراز