فروش پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست فروش پکیج رادیاتور آدرس نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

فروش پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست فروش پکیج رادیاتور آدرس نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

فروش پکیج  بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست فروش پکیج رادیاتور آدرس نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاحزاده
09177375800

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۸
مهر


دلایل خاموش و روشن شدن مداوم پکیج دیواری

 

در این مقاله ما قصد داشته به زبانی کامل ساده و گویا دلایل عمده خاموش و روشن شدن مداوم پیج دیواری را عنوان نموده تا با توجه به آن ها خود به تنهایی بتوانید اقدام به رفع این مشکل نمایید، با ما همراه باشید.
این مشکل به طور معمول بر اثر 7 دلیل رخ خواهد داد که سه علت در رابطه با عدم دریافت و یا جریان آب در دستگاه بوده و 4 علت بعدی نیز مرتبط به قطعات دستگاه می باشند.
اول از همه به بررسی 3 دلیل اول پرداخته و برای آن ها راهکاری معرفی خواهیم نمود:
   وجود هوا در تاسیسات
برای حل این مشکل اقدام به هواگیری سیستم نمایید. در صورت وجود هوا در درون سیستم چند ثانیه ای پکیح دیواری آب دریافت نمی نماید. پکیج بلافاصله پس از مشاهده عدم جریان آب اقدام به صدور فرمان خاموشی خواهد نمود.
در صورتی که در رابطه با هواگیری رادیاتورها و سیستم تأسیساتی اطلاعات لازم را نداشته می توانید پیش از انجام این کار از مقاله نحوه هواگیری رادیاتورها و سیستم های تأسیساتی کمک بگیرید.
انسداد مسیر تاسیسات
یکی دیگر از دلایل عمده خاموش و روشن شدن مداوم پیج دیواری ممکن است مسیر لوله کشی رادیاتورها دچار گرفتگی شده باشد و این موضوع سبب قطعی آب در لحظه و عدم دریافت آب توسط دستگاه و نیز خاموشی پکیج می گردد.
جهت حل این مشکل اول از همه اقدام به باز نموده صافی های زیر پکیج دیواری پرداخته و پس از تمیز نمودن فیلترهای آن در صورت عدم رفع مشکل جهت خارج نمودن تمامی رادیاتورها از مدار شیر ورودی رادیاتور را  بسته تا بتوان تشخیص داده که گرفتگی مربوط به کدام یک از مسیرهای لوله کشی رادیاتورها می باشد.
  به طور معمول در اکثر مواقغ خاموش و روشن شدن پکیج دیواری به دلیل رادیاتورها، مربوط به گرفتگی صافی ها و یا مسیر لوله کشی می باشد.
   خرابی پمپ
یکی از دلایل عمده خاموش و روشن شدن مداوم پیج دیواری وجود اشکال در آبرسانی به پمپ می باشد. برای حل این مشکل اقدام به باز نمودن پیچ قرار گرفته بر روی پمپ نموده تا مطمئن گردید که پمپ در در زمان کار کردن پکیج دیواری عملکردی مطلوبی را از خود نشان می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 
شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.


پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  پکیج رادیاتور در اینستاگرم به آدرس  radiatorpackage از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.
 

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 وا
حد 4

 

  • فروش پکیج رادیاتور در شیراز