فروش پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست فروش پکیج رادیاتور آدرس نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

فروش پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست فروش پکیج رادیاتور آدرس نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

فروش پکیج  بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاح زاده

لیست فروش پکیج رادیاتور آدرس نمایندگی تعمیر پکیج دیواری بوتان ایران رادیاتور در شیراز - فلاحزاده
09177375800

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۵
مرداد


انواع منبع گرما پکیج شوفاژ دیواری


به طور عمده می‌توان به دو نوع منبع گرما برای تامین حرارت آب موجود در رادیاتور اشاره کرد. نوع نخست موتور‌خانه‌ی مرکزی است که در آن از وجود محفظه‌ای دیگ مانند برای گرم کردن آب استفاده می‌شود. نوع دوم نیز پکیج شوفاژ دیواری است که طی سال‌های اخیر استفاده از آن در منازل مسکونی بیش از پیش رواج یافته است.
اگر قصد دارید در منزل یا هر مکان دیگری از وجود موتورخانه‌ی مرکزی برای تامین حرارت سیستم گرمایشی بهره بگیرید، بهتر است از رادیاتورهای پره‌ای برای تکمیل آن استفاده نمایید. چرا که موتورخانه‌ی مرکزی به دلیل میزان تبخیر بالای آب از قابلیت بیشتری برای رسوب‌سازی برخوردار است. بنابراین از آن‌جایی که رادیاتورهای پنلی بیش از رادیاتورهای پره‌ای مستعد جذب رسوب هستند، بهتر است همراه با موتورخانه‌ی مرکزی مورد استفاده قرار نگیرند. 
از سوی دیگر نظیر همین عدم سازش را می‌توان میان رادیاتورهای پره‌ای و پکیج شوفاژ دیواری مشاهده کرد. با توجه به این نکته که ساختار داخلی پکیج‌ها درصد بالایی از فلز مس را در دل خود جای داده است، امکان سازش چندانی میان آنها با جنس آلومینیوم رادیاتورهای پره‌ای وجود ندارد. به طور کل واکنش شکل گرفته میان این دو فلز مشکلاتی نظیر خوردگی، هوازدگی و امکان اشتعال پکیج را به همراه خواهد داشت.
با توجه به نکاتی که به آنها اشاره شد، در بحث راهنمای خرید رادیاتور می‌توان به این نتیجه رسید که در صورت بهره‌مندی از سیستم موتورخانه‌ی مرکزی بهتر است از وجود رادیاتور پره‌ای استفاده کرد. در کنار آن اگر قصد استفاده از پکیج شوفاژ دیواری را به عنوان منبع اصلی تولید گرما دارید، بهتر است از رادیاتورهای پنلی که سازگاری بیشتری با آن دارند بهره بگیرید.  
از جمله دلایلی که این روزها موجب افزایش پکیج شوفاژ دیواری در منازل شده است می‌توان استعداد ناچیز این نوع خاص از منبع تولید گرما برای تولید رسوب را برشمرد. برخلاف سیستم موتورخانه‌ی مرکزی که هر بار مقادیر فراوانی آب را تبخیر کرده و بخشی از آن را به رسوب تبدیل می‌کند، در پکیج شوفاژ دیواری چنین موردی را شاهد نیستیم. در واقع پکیج‌ها به علت بسته بودن ساختار گردش آب در آنها تنها یک بار آب‌گیری می‌شوند و در طول زمان طولانی نیازی به آب‌گیری مجدد نخواهند داشت. به این ترتیب میزان رسوب در آنها بسیار پایین‌تر از موتورخانه‌ی مرکزی خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956590   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • فروش پکیج رادیاتور در شیراز